یو 78

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

Yamaha Irox 155 یکی از قدرتمندترین اسکوترهای AT موجود در بازار است. Yamaha Erox در مارس 2017 در فیلیپین معرفی شد و اکنون از سه نوع استاندارد S ABS و S Doxou ویژه تشکیل شده است. بسته به نوع شما، Yamaha Mio Aerox را می توان با طیف گسترده ای از گزینه های رنگی مانند مشکی، نارنجی، آبی، آبی مات و سفید سفارشی کرد. از نظر امکانات، Yamaha Aerox دارای ترمز دیسکی دیفرانسیل جلو برای قدرت بیشتر هنگام ترمزگیری است. همچنین چراغ های LED برای دید بهتر در شب و سیستم Stop and Start برای کاهش مصرف سوخت وجود دارد.

از نظر ایمنی، سیستم ترمز ضد قفل استاندارد (ABS) استاندارد ABS نوع S و بالاتر است، در حالی که سایر ویژگی های ایمنی شامل چراغ هشدار کنترل موتور، سوئیچ و قفل شاتر است. Irox 155 همچنین دارای ویژگی‌های جالبی مانند پانل ابزار تمام دیجیتال، چراغ‌های جلو و عقب LED، سوکت شارژ سیار، ABS استاندارد و فضای ذخیره‌سازی عظیم 25 لیتری زیر صندلی است. Yamaha Aerox 155 مخزن سوخت خود را در زیر برد قرار داده است که در قسمت بالای برد دارای درپوش پرکننده سوخت است که از طریق کلید کنار دکمه استارت باز می شود. Yamaha Aerox 155 دارای طراحی بزرگ و اسکوتر ماکرو است و مطمئنا با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

آیروکس 155 از یک موتور 155 سی سی تک سیلندر مایع خنک شده با حداکثر قدرت کمتر از 15 اسب بخار و حداکثر گشتاور 13.8 نیوتن متر استفاده می کند. موتور Aerox 155 همچنین دارای عملکرد فعال سازی سوپاپ (VVA) است، که اساساً زمان بندی سوپاپ متغیر است که گسترش گشتاور بیشتری را در محدوده وسیعی ارائه می دهد. یاماها آئروکس 155 از چرخ های 14 اینچی بهره می برد و سیستم تعلیق توسط دوشاخ های تلسکوپی جلو و مونوشوک عقب انجام می شود. ترمزگیری از طریق ترمز دیسکی جلو و درام عقب انجام می شود. یاماها آئروکس 155 116 کیلوگرم وزن دارد.

یاماها آیروکس 155 یکی دیگر از محصولات یک شرکت معروف ژاپنی است که هم اکنون وارد بازار ایران شده است. این موتور سیکلت جدید در واقع نسخه اسپرت تر و پیشرفته تر برادرش NMAX 155 است.

اگرچه Yamaha Irox 155 جدیدترین مدل نیست، اما برای سواران جوان و سوارکارانی که می‌خواهند خنک و سرحال بمانند، اصلاح شده تا براق‌تر و زیباتر باشد. و البته، این بار این فرصت را داریم که Aerox 155 2020 جدید، نسخه ممتاز ABS را برای شما بیاوریم تا امتحان کنید و ببینید چه چیزی خوب است.

طراحی ورزشی جالب

آئروکس 155 طراحی زیبایی دارد که به دلیل خطوط تیزش خودنمایی می کند. همچنین دارای قوس است که موتور را منحصر به فرد می کند. چراغ های جلوی دوقلو جدا از چراغ های بیرونی، لوکس و اسپرت به نظر می رسند. چراغ‌های جلو چراغ‌های جلو LED و چراغ‌های عقب جمع‌وجور LED حتی در طول روز نیز روشن و زیبا هستند.


155 کیلومتری Iroquois
طراحی بزرگ و شیک سرعت سنج دیجیتال 5.8 اینچی را می توان برای مشاهده اطلاعات مختلف مانند مصرف سوخت، باتری، حرکت روغن، تعداد مسافت پیموده شده موتور تنظیم کرد.


بازدید : 264 | تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 19:41 |

ناپروکسن را به عنوان یک مسکن مناسب دندان درد استفاده می کنند. شکل آن به صورت قرص بوده و هم در بزرگسالان و هم کودکان با دوز متفاوت استفاده می شود.

موارد مصرف ناپروکسن (Naproxen)

رماتیسم , آرتروز , درد های استخوانی , حمله حاد نقرس , سر درد های میگرنی,دردهای خفیف تا متوسطو دیسمنوره اولیه.

مکانیسم اثر ناپروکسن (Naproxen)

مکانیسم اثر این دارو معلوم نیست. به نظر می‌ رسد ناپروکسن ساخت پروستاگلاندین را مهار می‌ کند.

موارد منع مصرف ناپروکسن (Naproxen)

حساسیت مفرط شناخته شده، بروز آسم، کهیر، برونکواسپاسم یا رینیت در بیمارانی که آسپ یرین و سایر داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی مصرف می‌ کنند. سابقه کهیر غول آسا یا بیماری گوارشی، زخم گوارشی، در افراد مسن، بیماری قلبی – عروقی یا کلیوی (ممکن است این موارد را بدتر کند).

عوارض جانبی ناپروکسن (Naproxen)

اعصاب مرکزی: سردرد، خواب آلودگی، ارتشاح‌های ریوی، هیجان، سرگیجه.
قلبی ـ عروقی: ادم محیطی، نارسایی احتقانی قلب (CHF)، هایپوتانسیون، طپش قلب.
پوست: خارش، بثورات پوستی، کهیر، تعریق، اکیموز، راش.
چشم: اختلالات بینایی.
دستگاه گوارش: تهوع، درد اپی گاستر ، سوء هاضمه، استفراغ، یبوست، خونریزی گوارشی یا پرفوراسیون آن، خون نهفته در مدفوع.
ادراری ـ تناسلی: هماچوری، التهاب مثانه، شب ادراری، مسمومیت کلیوی.
خون: طولانی شدن زمان خونریز ی، آنمی آپلاستیک، نوتروپنی، آگرانولوسیتوز، ائوزینوفیلی، همولیز، ترومبوسیتوپنی
کبد: افزایش آنزیم‌های کبدی، نارسایی کبدی.
سایر عوارض: تنگی نفس ، اختلالات شنوایی، وزوز گوش، تشنگی.
توجه: در صورت بروز حساسیت مفرط یا علائم و نشانه‌های مسمومیت کبدی، باید مصرف دارو قطع شود.

تداخل دارویی ناپروکسن (Naproxen)

مصرف همزمان ناپروکسن با داروهای ضدانعقاد ممکن است باعث تشدید اثرات این داروها شود. مصرف همزمان ناپروکسن با لیتیم ممکن است باعث کاهش دفع لیتیم شود. اثرات داروهای مهارکننده گیرنده بتا مانند پروپرانولول در صورت مصرف همزمان با ناپروکسن ممکن است افزایش یابد. اثر کاهنده فشار خون تریامترن ، درصورت مصرف همزمان با این دارو ممکن است کاهش یابد. این دارو پیوند متوترکسات به پروتئین‌ و میزان دفع کلیوی آن را کاهش می‌دهد. غلظت پلاسمایی سیکلوسپورین در صورت مصرف همزمان با این دارو افزایش می‌یابد. خطر بروز خونریزی در صورت مصرف همزمان اسیدوالپروئیک افزایش می‌یابد. مصرف همزمان این دارو با آسپیرین توصیه نمی‌شود

 


بازدید : 337 | تاریخ : جمعه 3 مرداد 1399 ساعت : 1:17 |

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

بازدید : 305 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:27 |

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.

بازدید : 288 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:27 |

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

بازدید : 354 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:26 |
طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 

بازدید : 305 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:26 |
كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 

بازدید : 315 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:25 |

کنترل کننده دور موتور ،کانورتر فرکانس ،۳VF واینورتر زیمنس برا ی تنظیم دور الکترو موتورهای AC استفاده میگردد درایو زیمنس قادر است دور موتور را از صفر تا چندین برابر دور نامی موتورتغییر دهد.

 
تنطیم دور در الکترو موتورها علاوه بر کاربرد در پروسه های صنعتی، در دیگر کاربرد ها هم منجر به صرفه جویی میگردد.همچنین درایو زیمنس جریان راه اندازی کشیده شده را از شبکه به میزان زیادی کاهش میدهد. درایو زیمنس میتواند موتور را بطور نرم وکاملا کنترل شده روشن وخاموش نماید.تایم روشن وخاموش نمودن را میتوان تنطیم کرد.
 
 
این زمانها میتواند از یک ثانیه تا صد دقیقه باشد. توانایی درایو زیمنس در استارت واستپ نرم موجب کاهش نرم قابل ملاحظه ی نتشتهای مکانیکی در کوپلینگها وسایر ادوات توار میگردد همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای استفاده از انواع درایو زیمنس میتوانید به سایت گروه صنعتی مادمراجعه نمایید و برند ها و آموزش های مختلف این محصول را مشاهده کنید و همچنین از آدرس های نمایندگی زیمنس در ایران نیز مطلع شوید
 
روش کنترل کننده :
 
کاربرد در دینامیک بالا 
مناسب برای ماشین های ابزار، جرثقیل، روبات ها و … 
روش کار : جداسازی و تفکیک مولفه های جریان استاتور به دو مولفه مهم تورک ساز و فلو ساز و کنترل کردن از طریق رگولاتور PI
 
روش کنترل مستقیم گشتاور :
 
زمان پاسخگویی گشتاور در بردار = ۲۰-۱۰ ms
 
زمان پاسخگویی گشتاور در کنترل مستقیم = ۵ ms

بازدید : 353 | تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1399 ساعت : 12:39 |

خرید مونوپاد یا monopad

یکی از روش های عکس برداری که در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است، عکاسی سلفی (Selfieمونوپاد می باشد. در این روش، عکاس خود اقدام به عکس برداری از خود و محیط اطراف می نماید. این روش عکاسی از چنان توسعه ای برخوردار شده که واژه سلفی (Selfie) هم اکنون یکی از واژگان دیکشنری آکسفورد می باشد. در این بین ابزاری که کاربر را در ثبت عکس های سلفی به شکلی موثر یاری می کند، مونوپاد (Monopod) می باشد.

در ادامه با فروشگاه اپل 360 به ادرس http://www.apple360.ir/52-monopad که یک فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم جانبی اپل است همراه شوید تا ضمن آشنایی با انواع مونوپاد، از راز و رمز خرید مونوپاد مطلع شوید.

مونوپاد به چه معنا است؟

واژه مونوپاد از دو بخش مونو (Mono) به معنی "تک" و پاد(Pod) به معنی "میله" تشکیل شده است که در واقع ابزاری است که با استفاده از آن و با کمک موبایل، تبلت و یا دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خواهید بود.

مونوپاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مونوپاد، که گاهاً به آن مونوپد نیز گفته می شود، از اجزاء و قطعات مختلفی ساخته شده که کیفیت ساخت این قطعات تضمین کننده عملکرد مطلوب مونوپاد می باشد و لذا پیشنهاد می شود در زمان خرید مونوپاد کلیه این اجزاء را به دقت بررسی کرده و بهترین مونوپاد را خریداری نمایید.

دستهخرید مونوپاد می تواند از جنس هایی نظیر پلاستیک فشرده و یا فوم ساخته شده باشد. طراحی ارگونومیک این بخش از مونوپاد تضمین کننده راحتی کار با آن می باشد.

میله: این بخش از مونوپد عموماً از آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد. در برخی از مونوپاد ها از آلومینیوم سری 3000 استفاده شده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیره: با استفاده از خرید مونوپاد این بخش، گوشی، تبلت و یا دوربین به مونوپاد متصل می شود. حداقل و حداکثر اندازه باز شدن گیره تعیین کننده امکان استفاده از مونوپاد برای گوشی و یا تبلت شما می باشد. بهتر است که گیره دارای پوشش ضد خش باشد تا به گوشی شما آسیب نرساند.

دکمه شاتر: فشرن این دکمه در زمان استفاده از خرید مونوپاد موجب عملکردن دوربین و ثبت عکس می شود. در برخی از مونوپاد ها دکمه شاتر روی قطعه مجزا و قابل جداسازی از مونوپاد قرار دارد. قابل جدا سازی بودن شاتر مونوپاد می تواند یک مزیت باشد، چرا که امکان استفاده از آن را حتی بدون نیاز به مونوپاد، فراهم می کند.

دکمه زوم:  در مونوپادهای حرفه ای دکمه هایی برای افزایش و یا کاهش زوم دوربین تعبیه شده است. این دکمه ها در گوشی هایی که فشردن دکمه افزایش و کاهش صدا موجب افزایش و کاهش زوم دوربین می شود، به خوبی عمل می کند در سایر گوشی ها می توان از اپلیکیشن های جانبی نظیر BTShutter استفاده نمود.

باتری داخلی: باتری به کار رفته در مونوپاد می تواند از دو نوع قابل شارژ و یا غیر قابل شارژ باشد. باتری های غیر قابل شارژ از متوسط ساعات کارکرد بالاتری برخوردارند اما پس از هربار اتمام شارژ می بایست تعویض شوند. باتری های داخلی قابل شارژ نیاز به تعویض نداشته و بعد از هر بار اتمام شارژ، می توانند مجدد شارژ شوند.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا در برخی از مونوپادها اجزائی نظیر نشانگر وضعیت شارژ و یا جای پیچ جهت اتصال به سه پایه نیز وجود دارد که می تواند در مواردی کاربر داشته باشد.

معیارهای خرید مونوپاد کدامند؟

با وجود اینکه مونوپاد از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار نمی باشد، دقت در انتخاب مونوپاد، می تواند تضمین کننده کارایی و دوام آن باشد. در ادامه برخی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد آورده شده است، که استفاده از آنها می تواند شما را در انتخاب بهترین مونوپاد موجود در بازار یاری نماید:

1.کیفیت و قیمت: کیفیت مونوپاد که عموماً با معیار دوم یعنی "قیمت مونوپاد" در تضاد است از بسیار با اهمیت بوده چرا که مونوپادهای بی کیفیت از دوام بسیار پایینی برخوردار می باشند.

2. وزن: یکی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد وزن است. با توجه به اینکه مونوپاد اغلب با یک دست بکار گرفته می شود وزن زیاد آن می تواند موجب ایجاد لرزش و در نتیجه افت کیفیت عکس شود.

3. ابعاد: ابعاد کوچک مونوپاد در حالت جمع شده می تواند موجب افزایش قابلیت حمل آن شود. علاوه بر این حداکثر طول مونوپاد در حالت باز شده، معیار مهمی است که بهینه ترین طول 90 الی 110 سانتیمتر می باشد.

4. قابلیت: اینکه مونوپاد دارای قابلیت زوم، جدا سازی شاتر، امکان نصب روی سه پایه و یا باتری داخلی قابل شارژ می باشد یا خیر، از جمله معیارهایی است که در زمان خرید مونوپاد می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. طراحی: علاوه بر زیبایی ظاهری، طراحی ارگونومیکی دسته مونوپاد می تواند تضمین کننده راحتی کار با آن باشد.

با در نظر گرفتن این معیارها، آنچه که خرید مونوپاد از اپل 360 را جذاب می‌نماید این است که اپل 360 واردکننده مستقیم مونوپادهای عرضه شده در این فروشگاه بوده و با افتخار توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها و خرید مستقیم از کمپانی‌های تولیدکننده، بهترین قیمت مونوپاد را به مشتریان خود ارائه نماید.

 


بازدید : 515 | تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت : 1:54 |
برچسب ها : , , ,

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک backlinkshop.net می گویند

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

خرید بک لینک,بک لینک,فروش بک لینک
,بک لینک,بک لینک رنک ۹,بک لینک رنک ۸,بک لینک رنک ۷,بک لینک رنک ۶,بک لینک رنک ۵- خرید بک لینک قوی – خرید بک لینک ایرانی – خرید بک لینک دائمی – بک لینک ارزان

پکیج اول خرید بک لینک

 منبع : بک لینک شاپ


بازدید : 610 | تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1395 ساعت : 20:16 |
برچسب ها : ,
تعداد صفحات : 8