پکیج دزدگیر کالابست

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

چشم الکترونیک بی سیم مناسب برای این دزدگیر بی سیم در مدل های مختلفی عرضه میشود، ما سیستم چشم الکترونیک بی سیم با کیفیت برای فروش پکیج دزدگیر اماکن کالابست را به شما عرضه میداریم. مگنت بی سیم مگنت بی سیم مگنت دزدگیر بی سیم میتواند بر روی پنجره، درب ها استفاده نمود و در صورتی که درب ها باز گردید سیستم دزدگیر شروع به هشدار دادن مینماید. اعلان حریق حرارت سنسور اعلان حریق سنسور اعلان حریق حرارت با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. اعلان حریق دود سنسور اعلان حریق بی سیم سنسور اعلان حریق دود با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان برتری این دزدگیر بی سیم نسبت به بقیه ی دزدگیر های اماکن نصب راحت، بی خطا بودن آن، و مصرف هوشمندانه باتری ظاهری شیک و زیبا می باشد و این موارد موجب شده دزدگیر آپارتمان بیسیم انتخابی خوبی برای دزدگیر آپارتمان شده است،

 یکی دیگر از نکات مهم در قیمت پکیج کامل دزدگیر منزل استفاده آسان و رابط کاربری آسان سیستم است.ضمن این که سرعت تماس و ارسال پیامک این دستگاه دزدگیر بی سیم بسیار بالا است(کم تر از سه ثانیه) پس از تحریک شدن و هشدار دادن شروع به تماس تلفنی و SMS دادن به شماره های از قبل ثبت شده میکند.پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان استفاد از دزدگیر آپارتمان بیسیم یک گزینه ی بسیار مناسب برای آپاراتمان های اجاره ای میباشد که بدون هیچ هزینه ای امکان جا به جایی پنل مرکزی و سنسور ها را دارد، درصورتی که استفاده از دزدگیر با سیم موجب میشود مقداری زیادی کابل و کانال و… بی استفاده باقی بماند، ضمن آن که نصب و راه اندازی آن نیز بسیار دشوار و وقت گیر است. پنل اعلان حریق مورد تایید آتش‌نشانی این پنل دزدگیر، اعلان حریق مورد تایید سازمان آتشنشانی نیز می‌باشد و در اقصی نقاط ایران به عنوان یک پنل اعلان حریق بسیار پیشرفته و کارا به همراه سنسورهای دود و شاسی حریق عرضه می شود و برای اماکنی که کابل کشی اعلام حریق ندارن بسیار مناسب هستند.

دزدگیر کلاسیک قدیمیترین و شناخته شده ترین دزدگیر اماکن در ایران است که با کیفیت و امکانات بالا توانسته اطمینان خاطر مشتریان خود را براورده سازد. دزدگیر کلاسیک Z4 جـدیـدتـریـن مـدل دزدگیر اماکن در کشور می باشد که امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و سـادگـی نصب آن، موجب شده تا  Z4 ULTRA  منـاسـب حفـاظـت از کلیـه اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، بانک ها و جواهر فروشی ها باشد.دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از انواع دزدگیر اماکن بسیار با کیفیت و ساخت ایران می باشد. دستگاه کنترل مرکزی این برند سیستم مرکزی کاملی است که ویژگی های خاص آن باعث بالاتر رفتن قیمت پنل دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های مشابه دیگر برند های بازار شده است. شما می توانید چشمی با سیم، مگنت و یا انواع سنسور های دیگر را به این پنل متصل کنید، این دزدگیر همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگا هرتز پشتیبانی می کند. این دزدگیر را می توانید از فاصله حداکثر 100 متری فعال یا غیر فعال کنید.

 مهمترین ویژگی دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA تراکد بودن ریموتهای این دزدگیر است که از لحاظ امنیتی بسیار قابل اعتماد و غیر قابل کپی میباشد.رمز ریموت تراکد کلاسیک 64 بیت متغیر با قابلیت encrypt (غیر قابل تحلیل کامپیوتری) میباشد. از این تجهیزات به عنوان دزدگیر اماکن، دزدگیر منزل، دزدگیر خانه و سیستم ضد سرقت اماکن تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود.با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیتهایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزگیر از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کلاسیک می باشد. قابلیت دیگری که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود. جعبه دزدگیر کلاسیک دزدگیر کلاسیک  دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. همچنین این دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید.سنسور تعبیه شده در این سامانه از نوع PIR ساخته میباشد که به الگورتیم و معیار هایی وابسته است که پس از فعال شدن، شروع به ارزیابی اختلاف دمای سطح جسم، میزان نور برگشتی و ابعاد فیزیکی جسم کرده و به مدار فرمان اعلان هشدار ارسال میکند.


بازدید : 169 | تاریخ : پنج شنبه 15 دی 1401 ساعت : 10:35 |

لنز موتورایز دوربین IP: دوربین با این لنز قابلیت تنظیم و تغییر زاویه دید دارد. این فرآیند از کنار دستگاه یا دوربین امکان‌پذیر است. برای فروش دوربین آی پی کالابست  نیاز است با اجزای اصلی تجهیزات دوربین مداربسته آشنا باشید. به صورت کلی اجزای اصلی سیستم مداربسته تحت شبکه شامل موارد زیر می‌باشد: دوربین مداربسته تحت شبکه دام یا بولت کابل شبکه سرور شبکه انتقال تصویر یا سرور IP دستگاه ضبط تصویر دیجیتال یا NVR منبع تغذیه پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع و قیمت محصولات برند برایتون به صفحه لیست دوربین مداربسته برایتون مراجعه کنید. همچنین برای دریافت کلیه اطلاعات در خصوص انواع دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون به این صفحه مراجعه نمایید. شما با مراجعه به این صفحه میتوانید با اطلاعات کامل دوربین های مداربسته آشنا شده و کلیه دوربین های مورد نیاز پروژه‌تان را تهیه نماید. بهترین ترکیب دوربین مداربسته ای پی با دستگاه ضبط تصویر یکی از نکاتی که در هنگام خرید تجهیزات مداربسته باید به آن توجه کنید، تناسب و سازگاریِ ترکیب تجهیزات جانبی است. با انتخاب درست تجهیزات جانبی و نسب و راه اندازی اوثولی میتوانید بهترین بهره‌برداری را از دوربین مداربسته تحت شبکه خود داشته باشید. مثلا اگر دوربین مداربسته تحت شبکه را انتخاب می‌نمایید مسلما انتخاب دستگاه ضبط تصویر NVR  بهترین ترکیب تجهیزات مداربسته شما محسوب می‌شود. ترکیب تکنولوژی IP و NVR سیستم دوربین مداربسته شما را ساده و انعطاف‌پذیر می‌کند. همچنین کیفیت عالی و نیاز به کابل کشی کم‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. پشنهاد ما به شما استفاده از دوربین با دستگاه “هم برند” است .ارتباط بین هم برند بودن یا نبودن با استاندارد آنویف نرم‌افزار مدیریت دوربین مداربسته تحت شبکه پس از اینکه دوربین مداربسته تحت شبکه مناسب کسب و کار خود و دستگاه ضبط تصویر متناسب با آن را تهیه نمودید قدم بعدی نرم‌افزار مدیریت دوربین است. شما برای اینکه بتوانید به بهترین نحو عملیات نظارت را انجام دهید نیازمند استفاده از یک نرم افزار مناسب، ساده و قدرتمند هستید. اما بهترین نرم‌افزار مدیریت فروش دوربین ip کالابست کدام است؟ شما برای کنترل از راه دور سیستم مداربسته خود باید از نرم افزار مدیریت فیلم یا VMS(video management software) استفاده نمایید. نرم افزاری که انتخاب می‌کنید باید با شرایط شما سازگار باشد. همچنین باید قابلیت‌های زیادی مانند پیدا کردن، جدا کردن و استخراج کردن مهم‌ترین لحظه‌های که یک دوربین مداربسته ضبط کرده است را برایتان فراهم کند.


بازدید : 177 | تاریخ : چهار شنبه 7 دی 1401 ساعت : 21:52 |

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین بی سیم کالابست آشنا شویم. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بی سیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است. در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی با استفاده از سیم و کابل و متعلقات دوربین مداربسته دارد. همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد.

اطلاعات فنی دوربین مداربسته وایرلس فرستنده در دوربین های مداربسته وایرلس در ابعاد کوچک در داخل دوربین قرار گرفته است و تغذیه این دوربین ها از طریق یک باتری یا یک منبع تغذیه دائمی کوچک انجام می شود، گیرنده دوربین مداربسته بی سیم نیز حجم زیادی ندارد و می تواند مستقیما به ورودی های صوتی و تصویری تلویزیون، ویدئوها و کامپیوترهای دارای کارت ویدئو متصل گردد. دوربین مداربسته بیسیم قابلیت نصب بر TV و کامپیوتر را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب ضبط نماید. نکته منفی در رابطه با دوربین مداربسته بیسیم این است که این دوربین ها از ثبات نسبتا کمتری برخوردار هستند و همچنین در صورتی که سیستم اینترنت منزل یا محل کار شما دچار مشکل گردد در این حالت امکان استفاده از دوربین مدار بسته منزل کالابست مختل می شود.

در این بخش به معرفی جامع انواع دوربین مداربسته به همراه لیست قیمت دوربین مدار بسته خانگی کالابست پرداخته می‌شود. کاربردها ، مشخصات فنی دوربین های ارزان خانگی و لیست قیمت انواع دوربین های حرفه ای برای سیستم های نظارتی مداربسته موارد در برگیرنده این بخش می‌باشند. انواع دوربین مدار بسته به صورت لیست در ابتدای همین صفحه آورده شده است. برای ورود به لیست هر یک از آنها بر روی لینک مربوطه کلیک نمائید تا به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی پیدا کنید. دوربین مدار بسته | دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته : تصویری از انواع دوربین مداربسته شامل دوربین های فیش آی، دام، بولت، مینی دام، اسپید دام، باکس، وریفوکال، زوم، وایرلس، خانگی دوربین مدار بسته ارزان قیمت به همراه لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته خانگی و صنعتی دوربین مدار بسته سیر تکامل خود را در این چند دهه بر روی لبه مرزهای دانش و تکنولوژی ادامه داده است.

قیمت دوربین وای فای کالابست انواع دوربین مداربسته صنعتی و معرفی اجمالی انواع دوربین مدار بسته خانگی دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند. یکی از پارامترهای دسته بندی انواع دوربین مدار بسته، مدل، ظاهر و کاربرد آنها می‌باشد. با مطالعه مطالب این بخش و مشاهده محصولات هر یک از دسته بندی های آورده شده، به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته آشنایی کامل پیدا کرده و قادر به انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک دوربین مداربسته مورد نیاز خودتان خواهید بود، البته، انتخاب یک سیستم مناسب وابستگی بسیار زیاد به بوجه در نظر گرفته شده برای سیستم، شرایط محیطی و کاربری محیط مورد نظارت، و نهایتا اهداف و کاربری های مد نظر از نصب سیستم مداربسته دارد. پس از انتخاب نوع سیستم نوبت به انتخاب نوع و مدل تک تک دوربین ها بر اساس موقعیت فیزیکی نصب و نوع کاربری آنها میرسد.

با این توصیفات برخی از اطلاعات مورد نیاز شما برای آشنایی با نحوه انتخاب نوع و مدل تجهیزات مدار بسته در ادامه آورده شده است. نصب دوربین وای فای کالابست در پروژه های دوربین مدار بسته با توجه به شرایط محیط نصب، بوجه در نظر گرفته شده، اهداف و کاربری های مد نظر از سیستم مدار بسته متفاوت خواهد بود. دسته بندی های انواع دوربین به صورت زیر می‌باشند: انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی دوربین های آنالوگ ، دوربین های اچ دی ، و دوربین های تحت شبکه - این سه دسته به ترتیب پیشرفته تر و گران تر می‌باشند و با یک بوجه خیلی کم تنها سیستم های آنالوگ، با یک بوجه متوسط سیستم های اچ دی مبتنی بر کابل RG59 (یعنی سیستم های AHD و توربو اچ دی و HD-SDI, HD-CVI, HD-TVI) و با یک بوجه نسبتا مناسب میتوان سیستم دوربین مدار بسته را بر اساس دوربین های اچ دی تحت شبکه طراحی و پیاده سازی نمود.


بازدید : 145 | تاریخ : پنج شنبه 1 دی 1401 ساعت : 10:48 |