بازرسی موتور سیکلت

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

Yamaha Irox 155 یکی از قدرتمندترین اسکوترهای AT موجود در بازار است. Yamaha Erox در مارس 2017 در فیلیپین معرفی شد و اکنون از سه نوع استاندارد S ABS و S Doxou ویژه تشکیل شده است. بسته به نوع شما، Yamaha Mio Aerox را می توان با طیف گسترده ای از گزینه های رنگی مانند مشکی، نارنجی، آبی، آبی مات و سفید سفارشی کرد. از نظر امکانات، Yamaha Aerox دارای ترمز دیسکی دیفرانسیل جلو برای قدرت بیشتر هنگام ترمزگیری است. همچنین چراغ های LED برای دید بهتر در شب و سیستم Stop and Start برای کاهش مصرف سوخت وجود دارد.

از نظر ایمنی، سیستم ترمز ضد قفل استاندارد (ABS) استاندارد ABS نوع S و بالاتر است، در حالی که سایر ویژگی های ایمنی شامل چراغ هشدار کنترل موتور، سوئیچ و قفل شاتر است. Irox 155 همچنین دارای ویژگی‌های جالبی مانند پانل ابزار تمام دیجیتال، چراغ‌های جلو و عقب LED، سوکت شارژ سیار، ABS استاندارد و فضای ذخیره‌سازی عظیم 25 لیتری زیر صندلی است. Yamaha Aerox 155 مخزن سوخت خود را در زیر برد قرار داده است که در قسمت بالای برد دارای درپوش پرکننده سوخت است که از طریق کلید کنار دکمه استارت باز می شود. Yamaha Aerox 155 دارای طراحی بزرگ و اسکوتر ماکرو است و مطمئنا با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

آیروکس 155 از یک موتور 155 سی سی تک سیلندر مایع خنک شده با حداکثر قدرت کمتر از 15 اسب بخار و حداکثر گشتاور 13.8 نیوتن متر استفاده می کند. موتور Aerox 155 همچنین دارای عملکرد فعال سازی سوپاپ (VVA) است، که اساساً زمان بندی سوپاپ متغیر است که گسترش گشتاور بیشتری را در محدوده وسیعی ارائه می دهد. یاماها آئروکس 155 از چرخ های 14 اینچی بهره می برد و سیستم تعلیق توسط دوشاخ های تلسکوپی جلو و مونوشوک عقب انجام می شود. ترمزگیری از طریق ترمز دیسکی جلو و درام عقب انجام می شود. یاماها آئروکس 155 116 کیلوگرم وزن دارد.

یاماها آیروکس 155 یکی دیگر از محصولات یک شرکت معروف ژاپنی است که هم اکنون وارد بازار ایران شده است. این موتور سیکلت جدید در واقع نسخه اسپرت تر و پیشرفته تر برادرش NMAX 155 است.

اگرچه Yamaha Irox 155 جدیدترین مدل نیست، اما برای سواران جوان و سوارکارانی که می‌خواهند خنک و سرحال بمانند، اصلاح شده تا براق‌تر و زیباتر باشد. و البته، این بار این فرصت را داریم که Aerox 155 2020 جدید، نسخه ممتاز ABS را برای شما بیاوریم تا امتحان کنید و ببینید چه چیزی خوب است.

طراحی ورزشی جالب

آئروکس 155 طراحی زیبایی دارد که به دلیل خطوط تیزش خودنمایی می کند. همچنین دارای قوس است که موتور را منحصر به فرد می کند. چراغ های جلوی دوقلو جدا از چراغ های بیرونی، لوکس و اسپرت به نظر می رسند. چراغ‌های جلو چراغ‌های جلو LED و چراغ‌های عقب جمع‌وجور LED حتی در طول روز نیز روشن و زیبا هستند.


155 کیلومتری Iroquois
طراحی بزرگ و شیک سرعت سنج دیجیتال 5.8 اینچی را می توان برای مشاهده اطلاعات مختلف مانند مصرف سوخت، باتری، حرکت روغن، تعداد مسافت پیموده شده موتور تنظیم کرد.


بازدید : 262 | تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 19:41 |